اطلاعات تماس
تهران 88314631 info@rsweek.ir هفت تیر، شهید مازندرانی، پلاک 6 طبقه 5
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برگزاری پر شور جشنواره روستایی شو

برگزاری پر شور جشنواره روستایی شو

دغدغه مندان کارآفرینی روستایی، بار دیگر گردهم آمدند جشنواره روستایی شو، امسال، در تاریخ ۲۹ بهمن ماه مصادف با «روز ملی کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی» برگزار شد. در سومین جشنواره روستایی شو که با همت کانون توسعه کارافرینی روستایی اندیشه پویا (کانون تکرا) برگزار شد، ابوالفضل میرقاسمی، رئیس هیات مدیره کانون تکرا، ضمن خوشامدگویی به سابقه و اهداف کانون تکرا و جشنواره روستایی شو اشاره نمود و در ادامه خانم الهام فهام، دبیر علمی جشنواره به صورت مجازی درباره فرایند جشنواره روستایی شو به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

 

 

در ادامه، لیلا طاهری، مدیر عامل کانون تکرا ضمن ارائه ی گزارشی از سه دوره جشنواره روستایی شو، گفت: کانون تکرا در نظر دارد جشنواره روستایی شو را در سطح فراملی و بین المللی برگزار کند.

 

 

همچنین عرفان هودی، مدیر عامل کارگزاری هوشمند رابین به معرفی سکوی تامین مالی جمعی فرابورس و نقش این روش در توسعه کارافرینی در کشور پرداخت.

در این بین فرهاد مسعودی برگزیده اولین جشنواره روستایی شو نیز در قالب تجربیات خود بعد از حضور در جشنواره روستایی شو سخنرانی کرد.

 

 

گفتنی است در این جشنواره، برگزیدگان روستایی در ۵ بخش روستای نوآور، روستایی نوآور، دهیار نوآور، صندوق خرد نوآور و تعاونی نوآور به سبک TED سخنرانی کردند. یک بخش جدید به جشنواره افزوده شده و تحت عنوان “آرزوی آبادانی” افرادی که در مسیر کارآفرینی قرار داشته و در مسیر توسعه و کارآفرینی و پایداری کسب و کارها فعال هستند، تجربیات خود را با مخاطبین به اشتراک گذاشتند. همچنین چهار نفر از برگزیدگانی که در «پروژه مدیریت مشارکتی و رشد پایدار جنگل های هیرکانی» شناسایی شده بودند، سخنرانی کرده و داستان خود و ایده ها و اهدافشان را ارائه دادند. اما در بخش برگزیدگان جشنواره, همراهان روستایی شو از این قرارند: – عارف اهنگر برگزیده در بخش روستایی نوآور – علیرضا حسینی در بخش روستایی نوآور – علی قاضی خانی در بخش دهیار نوآور – رضا محمد جانی در بخش دهیار نوآور – حسن غلامی کریم اباد دهیار نوآور – نازیلا سیاه منصور در بخش صندوق نوآور – شیدا رضایی در بخش صندوق نوآور – صغری نیکوکار در بخش شرکت تعاونی نوآور – عاطفه بختیاری در بخش روستای نوآور – عصمت کرمی در بخش صندوق نوآور – خدیجه سعید پور در بخش صندوق نوآور – مهدی روحی، دهیار نوآور همچنین برگزیدگان بخش آرزوی آبادانی عبارت بودند از: فاطمه نعمتی، سکینه یاوری، زهرا امیرپور و جواد یعقوب‌زاده لازم به ذکر است که دستگاه ها و نهادها و شخصیت هایی چون آقای دکتر قاسمی، رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی وابسته به وزارت جهاد کشاورزی، خانم طهماسبی مدیرکل توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری، محمد مهدی فتورچی، رئیس هیات مدیره انجمن ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی، خانم ملیحه خلقی، مدیر دفتر مشارکت ستاد توان‌افزایی سمن‌های شورای شهر تهران،

 

 

سازمان ملی کارآفرینی ایران، شرکت کارگزاری هوشمند رابین، شرکت همسفر اول، بانک قرض الحسنه مهر ایران و نهایتا رسانه روستا تی وی (RoostaTV)، کانون تکرا را در برگزاری این جشنواره همراهی کردند که جای تقدیر و تشکر دارد

ارسال یک نظر